۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

سرکاری sms

سلام خوبی !؟

یه زحمت بکش برام ، هروقت از جلوی آینه رد شدی ، دوست منم ببوس !
----
شنیدم خورده ای سرما جدیداً / و حتی می کنی سرفه شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز / دعایت کرده ام بی شک عمیقاً !
----
برام چند وقته سوال شده که

واقعاً ، توکه با عشوه گری ، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمیـر قـــ ــصی ؟؟

مشکلت دقیقاً چیه ؟
----
سلام خوبی !؟

یه زحمت بکش برام ، هروقت از جلوی آینه رد شدی ، دوست منم ببوس !
----
امروز روز جهانی “فضولیه”

۱ سوال که ته دلت مونده ازم بپرس قول میدم جواب بدم !
----
خداوند مرد را آفرید

به زن ها قول داد که مرد ایده آل

را میتوان در هر ” گوشه ” زمین پیدا کرد

و زمین را ” گرد ” آفرید که گوشه نداشته باشه !
----
امسال زمستون خیلی قشنگه ، چون با شروع میشه …

با تو نیستم ! با کفشامم !!!
----
…::.::”::””..”””:::”…”””””.”.:::”.”:”:”:…”:”.”:.”:”:

کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم !
----
تا حالا شده فک کنی که اگه

عمر نوح

صبر ایوب

خشم بروسلی

هیکل آرنولد

مغز انیشتین

جذبه ی هیتلر

پول بیل گیتس

و تبحر من در سرکار گذاشتن

رو داشتی چی می شد ؟
----
سلام خوبی ؟ من هفته دیگه دارم نامزد میکنم ، یه مهمونی کوچیکه حتما بیا

تورو خدا کادو با خودت نیار ، فقط یکی رو بیار باهاش نامزد کنم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر